
Brug af brochurer som kommunikationsmedie
En brochure er et effektivt kommunikationsmedie, som kan bruges på mange forskellige måder. Læs om, hvordan I kan gøre brug af brochurer i hverdagen, her.
En brochure er et effektivt kommunikationsmedie, som kan bruges på mange forskellige måder. Læs om, hvordan I kan gøre brug af brochurer i hverdagen, her.
Ønsker du at sælge eller købe en virksomhed med medarbejdere? Bliv klogere på, hvad du skal huske ved en virksomhedsoverdragelse her.
Skal virksomheden have en ny medarbejder, kan det være nyttigt med en DISC profil. Læs her, hvorfor og hvordan en DISC analyse kan bruges til rekruttering.
Den fysiske direct mail optræder i dag på en anden måde, end den har gjort tidligere. Læs her, om gentænkningen af direct mails i en digitaliseret tid.
Antallet af apoteker er siden 2015 steget, og især antallet af online apoteker er steget stødt. Det kommer særligt forbrugerne til gode. Læs, hvorfor her.
Har din virksomhed meget materiale, der skal udsendes til kunder og medlemmer, kan magasinpost være en god løsning. Læs alle fordelene ved magasinpost her.
Din virksomhed kan få stor succes med fysiske direct mails, hvis de bliver lavet korrekt. Læs her, hvad du skal gøre for at få succes med direct mails.
Det er et kendt problem, at på internettet ”låner” man lidt fra hinanden. Det betyder…
Det er ikke nogen hemmelighed, at vi danskere elsker gratis ting. Derfor er det en god idé at give dine kunder noget ekstra, så vil de nemlig fortsætte med at være kunder hos dig. Læs mere om det her.
En DISC-analyse er et godt værktøj til rekruttering. Hvis du skal rekruttere en ny jobkandidat, kan testen hjælpe dig med at finde det helt rette match.